Jag am mucho trött


Hola!

Ligger och degar här på soffan, helt slut, med ett stort leende på läpparna. Vilken jävla vecka det har varit. Heeelt underbar! Spanjorerna har varit här sedan förra fredagen tills idag och jag kan ju säga att det inte har varit en lugn stund sedan dess. Världens sötaste tjej Andrea har bott hos mig, åååh kmr sakna det. Vi har haft SÅ kul. Filmkvällar, laserdome, grönan-daniel adams ray, traditiondag, fester, bowling, stan, kista, utö och en hel det har vi gjort. Har haft en grymt underbar vecka med underbara människor helt enkelt. Lärt känna en hel del nytt folk och lärt känna många bättre. :) Längtar och taggar gaaaalet till Spanien <3 Gaaah, så värd vecka!
Ska snart på möte och planera introhajken nästa helg, kmr nog bli väldigt lyckat! :) Fram tills dess är det degande, true talet och datan som gäller. Bakis och sömnbrist= Inge kul. Någon kanske undrar över rubriken kom jag påsähär i slutet, så tänkte bara förklara att det ungefär är så jag formulerar mina meningar nuförtiden. Haha alla språk går ihop i min hjärna. Kan knappt prata svenska längre. Bra jobbat! Hihi

PUSS


Kommentarer
Postat av: lollo

så jävla bääst! :D :D <333

2011-09-20 @ 15:41:27
URL: http://flashhback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0